Van Bambi tot de heerlijke Nikon-momentjes. Iedereen huilt en lacht, bij films en zelfs bij commercials. Iedereen zeikt. Janken doen we over alles. Tranen van verdriet of van het lachen. Hoe gaan organisaties met de uiting en impact van emoties om? Maken ze daar wel of geen gebruik van? Voor alle weetjes en grappige of zielige verhalen in de wereld van de emotie: “Jankwijf?!

zondag 26 mei 2013

Bedankt voor uw urinestaal.

Een tijdje terug was ik met vrienden een weekendje in Antwerpen. Leuke stad trouwens. Maar de laatste dag gingen we ergens lunchen. Het was koud en het sneeuwde buiten. Hoogste tijd voor een grote kop verse muntthee. Hmm, lekker! Maar van al die thee moet je af en toe ook wel eens een plas plegen. Ik dus ook. Dus ik liep naar het toilet. Wat helemaal weggestopt was in de kelder. Toen ik klaar was ging ik mijn handen wassen en kwam ik dit bord tegen.



"Bedankt voor uw urinestaal. 
De resultaten nu donderdag op National Geographic Channel."











Hoe slim is dat?! Super wazig als je net je urinestaal gedumpt hebt. En je vervolgens leest wat ermee gedaan wordt. Niet echt natuurlijk. Maar toch. Speelt goed in op nieuwsgierigheid. Want niks is leuker dan alles te weten te komen over... jezelf. Tenminste dat geldt voor degenen die National Geographic kijken. Zelf ben ik ook fanatiek kijker. Naast Comedy Central, Veronica komen hier toch vaak wel leuke of interessante programma's. Ik heb nog nooit eerder reclame gezien van National Geographic buiten hun eigen media. Maar voor mij is dit een goede eerste.

Goed bezig National Geographic!


Wie is er nog meer Goed bezig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten