Van Bambi tot de heerlijke Nikon-momentjes. Iedereen huilt en lacht, bij films en zelfs bij commercials. Iedereen zeikt. Janken doen we over alles. Tranen van verdriet of van het lachen. Hoe gaan organisaties met de uiting en impact van emoties om? Maken ze daar wel of geen gebruik van? Voor alle weetjes en grappige of zielige verhalen in de wereld van de emotie: “Jankwijf?!

maandag 13 mei 2013

Kriebel momentjes

Zo simpel kan het zijn. Wat zijn de momenten die je vast wilt leggen? Laat zien wat kan. Resultaat:
Iedereen zijn eigen kriebel momentje. 
Mijn kriebel momentje? Het Robbie Williams concert. Hoe heerlijk is het om zoveel mensen bij elkaar te zien die speciaal voor jou komen. Plus het feit dat ze allemaal een lichtje aandoen. Alleen maar omdat jij het vraagt. 
Lachen, huilen, verbazing, verwondering. Zo speel je in op emoties van mensen. Het komt allemaal terug. En uiteindelijk is dat wat we willen en willen zien.
Goed bezig Nikon!

Meer lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten