Van Bambi tot de heerlijke Nikon-momentjes. Iedereen huilt en lacht, bij films en zelfs bij commercials. Iedereen zeikt. Janken doen we over alles. Tranen van verdriet of van het lachen. Hoe gaan organisaties met de uiting en impact van emoties om? Maken ze daar wel of geen gebruik van? Voor alle weetjes en grappige of zielige verhalen in de wereld van de emotie: “Jankwijf?!

maandag 13 mei 2013

Vergeten? Onmogelijk!


Een mooie dag, zondag 12 mei. Qua weer dit jaar helaas niet. Maar voor alle moeders een prachtige dag. Voor de jonge moeders betekend dat ontbijt op bed met hand gemaakte cadeautjes. Laat dat ontbijt dan wel een beschuitje met pindakaas en jam zijn met een glaasje jus maar, leuk toch? Voor de moeders die al een tijdje moeder zijn, bloemen of sieraden. Bij weer andere gezinnen wordt het niet gevierd. Misschien omdat zij het onzin vinden of gewoon uit principe.


Maar zijn er nog mensen die deze dag vergeten? Weinig denk ik. Al weken van tevoren begint Douglas met commercials voor moederdag. En alle folders van afgelopen week stonden vol met speciale moederdag cadeaus en acties. Op tv, in winkels, folders, radio. Overal wordt aan gedacht. En als je dat dan toch allemaal gemist hebt, dan zijn er altijd wel mensen die alles op Facebook zetten en dus ook op Facebook hun moeder bedanken.
Vergeten? Onmogelijk dus.


Meer lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten