Van Bambi tot de heerlijke Nikon-momentjes. Iedereen huilt en lacht, bij films en zelfs bij commercials. Iedereen zeikt. Janken doen we over alles. Tranen van verdriet of van het lachen. Hoe gaan organisaties met de uiting en impact van emoties om? Maken ze daar wel of geen gebruik van? Voor alle weetjes en grappige of zielige verhalen in de wereld van de emotie: “Jankwijf?!

woensdag 19 juni 2013

Een kaartje?!

Ik kom thuis. Ook al krijgen we vrijwel nooit post in ons studentenhuis check ik altijd even of er iets ligt. Vandaag is het raak! Een kaartje. En nog met mijn naam ook nog! Spannend zeg. Het blijft toch wel leuk om post te ontvangen. Wat lief! Iemand heeft een kaartje gestuurd na mijn vakantie. Ben benieuwd van wie die is.

Ik draai het kaartje om...
Hoe teleurstellend is het als ik zie dat het van FBTO is. Het bedrijf van mijn reisverzekering.. Maarja. Toch wel slim van ze. Maar had liever dat het van m'n moeder of een van mijn vrienden was.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten