Van Bambi tot de heerlijke Nikon-momentjes. Iedereen huilt en lacht, bij films en zelfs bij commercials. Iedereen zeikt. Janken doen we over alles. Tranen van verdriet of van het lachen. Hoe gaan organisaties met de uiting en impact van emoties om? Maken ze daar wel of geen gebruik van? Voor alle weetjes en grappige of zielige verhalen in de wereld van de emotie: “Jankwijf?!

dinsdag 18 juni 2013

Happiness Stations

Waar wordt je met dit weer nou vrolijker van dan van ijs? Nergens van. En als het tentje waar jouw ijs verkocht wordt er zo uitziet dat je er nóg vrolijker van wordt is dat natuurlijk nog beter. 

Dat doet Ola. Iedereen kent die kleine losse wagentjes wel met rood-witte parasolletjes. HET zomergevoel krijg ik daarvan. Geweldig. Als je ligt te bakken op het strand en je houd het even niet meer uit. Komt zo'n wagentje als geroepen. Stom eigenlijk dat ze die nooit zoveel in de stad hebben. Zou wel een goeie zijn aangezien het in de stad meestal veel warmer is dan op het strand. Plus, ook al is het mega heet, er zijn altijd mensen aan het winkelen. En als dat niet het geval is, is er altijd genoeg personeel dat snakt naar een verfrissend ijsje.

Ola heeft ook alleen maar positieve herinneringen. Want bij warm weer is iedereen vaak vrolijker dan in de winter. En daar heeft het ijsbedrijf een leuke naam bij bedacht. Voor al die standjes met parasolletjes, verlossingen van de hitte, pauzes tussen het bruinbakken/verbranden, stationnetjes met die ijskoude lekkernij: 

Ola Happiness Station. 

Klopt dus helemaal! Goed bezig Ola!


Nieuwsgierig naar meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten